Гарантія

Гарантійні зобов'язання

   Торгова марка DE ESSE надає фірмову гарантію на всі категорії товарів. Продукція виготовляється з високоякісних матеріалів і фурнітури.

   Фірмова гарантія передбачає повернення, обмін, заміну або безкоштовний ремонт пошкоджених виробів протягом гарантійного терміну з моменту покупки товару на наших сайтах або в мережі фірмових магазинів.

Гарантийні терміни

  • 30 днів гарантії на парасолі, ремені, вироби дрібної шкіргалантереї, дитячі та шкільні рюкзаки, пляжні та господарські сумки;
  • 50 днів гарантії на сумки жіночі, чоловічі, дорожні і спортивні;
  • 70 днів гарантії на валізи, ділові портфелі і папки.

   Звертаємо Вашу увагу, що рукавички поверненню та обміну не підлягають.

   Для підтвердження фірмової гарантії необхідно надати документ, що підтверджує покупку (накладну або чек).

   У разі настання гарантійного випадку ми проводимо безкоштовний ремонт виробу, а при його неможливості обмін на аналогічний товар.     У разі відсутності аналогічного товару, проводиться заміна (за Вашим вибором) на інший товар з відповідним перерахуванням вартості.

   Детальніше дізнатися про умови повернення можна за посиланням умови повернення. Ознайомитися з переліком ремонтних послуг можна за посиланням ремонт виробів.

Гарантія не поширюється

  • на неоднорідність структури шкіри, дрібні зморшки і подряпини на фурнітурі, які не псують зовнішній вигляд виробу, а також потертості і тріщини на шкірі, які є частиною дизайну (наприклад, тиснення під «зістарену шкіру»);
  • на природний знос шкіри - поява потертостей, подряпин, зміна форми;
  • на появу плям на світлій шкірі від темної одягу, яка може фарбуватися (джинси, джинсові куртки, кольорові майки і т.п.);
  • на втрату елементів фурнітури, закріплених на гвинтах;
  • на різнотон шкіри, за винятком шкіри чорного кольору;
  • на невідповідність кольору вироби на моніторі і в реальності (налаштування монітора кожного комп'ютера можуть бути різними);
  • на уцінені товари (з дефектами), про які заздалегідь покупець був повідомлений.

Не підлягають гарантійному обслуговуванню:

  • груба деформація поверхні шкіри і фурнітури;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, хімічних речовин, високих температур, сторонніх предметів, третіх осіб, механічні пошкодження і т. п.);
  • пошкодження внаслідок перевищення навантаження;
  • пошкодження внаслідок дії природних явищ, стихійних лих;
  • пошкодження через використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

   Зморшки і нерівності на поверхні шкіри - відображення натуральності.  Шкіра, як все природні матеріали, реагує на вологість.  Щоб зберегти довге життя вироби, слід берегти його від вологи.

До гарантійних випадків за парасолькам відносять:

  • механізм, за допомогою якого відкривається або закривається парасольку (тростину), відкриття / закриття не працює;
  • вискочила хоча б одна заклепка;
  • на куполі тканини парасольки розійшовся шов;
  • поламалася спиця каркаса парасольки в місцях з'єднання.

Гарантійні зобов'язання по парасолькам не поширюються:

  • на подряпини, вм'ятини, вибоїни та сколи на ручці;
  • на порізи і пропалювання тканини;
  • на погнутий стрижень парасольки (тростини);
  • на інші пошкодження, що виникли в результаті механічної дії на виріб;
  • на дефект повного автомату, що виявляється як гальмування при зрушуванні стержня в початкове положення (наслідок неправильного закриття парасольки).

   Звертаємо Вашу увагу, що наявність чохла на дефектній парасолі обов'язково.

   Подробиці з надання консультації про фірмової гарантії Ви можете дізнатися у наших менеджерів за тел.

 +38 (099) 400-39-33, +38 (067) 186-52-33.