Доставка та оплата

Доставка

   Доставка товару можлива тільки в межах України.  Відправлення посилок здійснюється наступними транспортними компаніями:

  • Нова Пошта
  • Автолюкс
  • МістЕкспрес
  • САТ

   Також можливий самовивіз з наших фірмових магазинів:

  • м. Київ, ТРЦ Караван OUTLET, вул.  Лугова, 12 (1-й поверх), тел.  +38 (063) 822-98-42
  • м. Харків, ТРЦ Французький Бульвар, вул.  Академіка Павлова, 44-Б (0-й поверх), тел.  +38 (068) 420-83-30

    і пунктів выдачі товару:

  • м. Харків, вул.  Нетеченська, 25, тел.  +38 (057) 758-56-24
  • м. Київ, пр-т.  Науки, 28, тел.  +38 (044) 525-42-34
  • м. Дніпро, вул.  Вознесенська, 50, тел.  +38 (050) 663-42-37
  • м. Одеса, вул.  Балківська, 130А, тел.  +38 (048) 738-00-25
  • м. Львів, вул.  Антоновича, 113А, тел.  +38 (032) 295-54-55

   Безкоштовна доставка здійснюється при сумі замовлення від 1200грн.  до відділення транспортної компанії в місті одержувача.  Послуга "Накладений платіж" оплачується покупцем.

   Адресна доставка до дверей одержувача незалежно від суми замовлення оплачується покупцем.

   Вартість доставки замовлення залежить від транспортної компанії, розміру і ваги посилки, а також послуг кур'єра.

   Переважно ми відправляємо замовлення Новою Поштою.  Вартість доставки складає мінімум 40грн.  Більш детально ознайомитися з тарифами Нова Пошта можна перейшовши за посиланням   www.novaposhta.ua/ru/privatnim_klientam/ceny_i_tarify, розрахувати вартість доставки www.novaposhta.ua/ru/delivery

   Ми здійснюємо відправку замовлень з використанням послуги «Накладений платіж».  При отриманні товару Ви проводите оплату за покупки і за повернення грошей відправнику. Переказ грошових коштів оплачується покупцем.

   У разі внесення передоплати на банківську карту, покупець заощаджує кошти і не оплачує послуги Нової Пошти за пересилку грошових коштів компанії.

   Звертаємо Вашу увагу, що покупець має право повернути товар, який не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки або ж здійснити обмін на інший товар.  В даному випадку доставку оплачує покупець.  Якщо ж товар повертається через виробничий брак, то всі транспортні витрати оплачує компанія.

   Також ми надаємо гарантійний ремонт.  У разі здійснення гарантійного ремонту доставку оплачує компанія, якщо ж гарантійний термін закінчився - доставку повністю оплачує покупець.

Оплата

     Замовлення можна оплатити:

  • готівкою при отриманні;
  • за передоплатою на банківську карту.

   Наш інтернет-магазин не бере додаткових і прихованих платежів.  Ви оплачуєте тільки зазначену вартість товару і вартість доставки.

Вдалих покупок і яскравою моди з DE ESSE!